سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

جعفری, حامد. (1402). رویکرد نظریه بازی برای تحلیل تصمیمات قیمت‌گذاری و تبلیغات مشارکتی دو محصول جایگزین تحت زنجیره‌تأمینی شامل دو تولیدکننده و دو فروشنده. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(22), 83-95. doi: 10.22084/ier.2023.27673.2122
حامد جعفری. "رویکرد نظریه بازی برای تحلیل تصمیمات قیمت‌گذاری و تبلیغات مشارکتی دو محصول جایگزین تحت زنجیره‌تأمینی شامل دو تولیدکننده و دو فروشنده". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 22, 1402, 83-95. doi: 10.22084/ier.2023.27673.2122
جعفری, حامد. (1402). 'رویکرد نظریه بازی برای تحلیل تصمیمات قیمت‌گذاری و تبلیغات مشارکتی دو محصول جایگزین تحت زنجیره‌تأمینی شامل دو تولیدکننده و دو فروشنده', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(22), pp. 83-95. doi: 10.22084/ier.2023.27673.2122
جعفری, حامد. رویکرد نظریه بازی برای تحلیل تصمیمات قیمت‌گذاری و تبلیغات مشارکتی دو محصول جایگزین تحت زنجیره‌تأمینی شامل دو تولیدکننده و دو فروشنده. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 11(22): 83-95. doi: 10.22084/ier.2023.27673.2122