- بووارد، تونی و لوفر، الکه. (1392). حکمروایی و مدیریت عمومی. مترجم: اشرف رحیمیان، تهران: موسسه نشر شهر.
- بهادری، آتنا. (1398). «تحلیل مضمون عهدنامه امیرالمؤمنین علی(ع) با مالک اشتر». فصلنامه پژوهشنامه نهجالبلاغه، سال هفتم، شماره 28، 77-57.
- پورعزت، علیاصغر. (1387). مختصات حکومت حقمدار در پرتو نهجالبلاغه امام علی(ع). تهران: شرکت انتشارات علمی و فرهنگی.
- حقیقت، سید صادق. (1381). توزیع قدرت در اندیشه سیاسی شیعه. تهران: هستی نما.
- خزائی، داود؛ افجهای، سید علیاکبر؛ خاشعی، وحید و فربهی، احمد. (1398). «الگوی نظری مدیریت جهادی با استفاده از سخنان امیرالمؤمنین(ع) در نهجالبلاغه». فصلنامه پژوهشنامه نهجالبلاغه. سال هفتم، شماره 27، 1-24.
- جوادی آملی، عبدالله. (1375). تفسیر موضوعی قرآن مجید. تهران: مرکز نشر فرهنگی رجاء.
- جعفری تبریزی، محمدتقی. (1377). ترجمه و تفسیر نهجالبلاغه. جلد 27، تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
- داناییفرد، حسن و مظفری، زینب. (1387). «ارتقاء روایی و پایایی در پژوهشهای کیفی مدیریتی: تأملی بر استراتژیهای ممیزی پژوهشی»، فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی. سال 1، شماره 1، 1-23.
- رضایی، حسن؛ دهقانی، روحالله؛ کیانپور، مهرداد. (1390). طراحی الگو و مؤلفههای اساسی حکمرانی اسلامی. تهران: مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست جمهوری.
- سلطانی، محمدرضا و خانی، علی. (1395). «استخراج معیارهای ارزیابی عملکرد دستگاههای فرهنگی مبتنی بر انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری». فصلنامه مدیریت اسلامی. سال 24، شماره 2، 133-105.
- طباطبائی، سید محمدحسین. (1382). تفسیر المیزان، جلد 3. قم: دفتر انتشارات اسلامی.
- عابدی جعفری، حسن، تسلیمی، محمدسعید، فقیهی، ابوالحسن و شیخزاده، محمد. (1390). «تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی». دوفصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی، سال 5، شماره 2، 198-151.
- علوی، سید بابک. (1396). بازگشت به اصالت؛ ضرورتی برای کار و رهبری سازمانی در عصر کنونی. تهران: انتشارات لوح فکر.
- کاشانی، مجتبی. (1395). نقش دل در مدیریت. تهران: سازمان مدیریت صنعتی، چاپ دوازدهم.
- Alavi, S. B., Gill, C. (2016). “Leading Change Authentically How Authentic Leaders Influence Followers Responses to Complex Change”. Journal of Leadership & Organizational Studies. 24(2), 157-171.
- Banks, G. C., McCauley, K. D., Gardner, W. L., & Guler, C. E. (2016). “A Meta Analytic Review of Authentic and Transformational Leadership: A Test for Redundancy”. The Leadership Quarterly. 27(4), 634-652.
- Brown, M. E., & Trevino, L. K. (2006). “Ethical Leadership: A Review and Future Directions”. The Leadership Quarterly. 17(6), 595-616.
- Cerne, M., Jaklic, M., & Skerlavaj, M. (2013). “Authentic Leadership, Creativity. and Innovation: A Multilevel Perspective”. Leadership. 9(1), 63-85.
- George, B. (2010). True North: Discover Your Authentic Leadership. John Wiley & Sons.
- Hsiung, H. H. (2012). “Authentic Leadership and Employee Voice Behavior: A Meta- Level Psychological Process”. Journal of Business Ethics. 107(3), 349-361.
- King, N. & C. Horrocks (2010). Interviews in Qualitative Research. London: Sage.
- Patton, M. Q. (1990). Qualitative Evaluation and Research Methods, Thousand Oaks. CA: Sage.
- Rhodes, R. A. W. (1997). Coherence, Capacity and the Hollow Crown. in Weller et al. (eds).
- Sinkovics, R. R. (2008). “Enhancing the Trustworthiness of Qualitative Research in International Business”. MIR. 48(6): 689-714.
- Stirling, J. (2001). “Thematic Networks: An Analytic Tool for Qualitative Research”. Qualitative Research.1(3): 385-405.
- Terry, G. R. (1977). Principles of Management. Ill: Richard D. Irwin, Inc., 7th
- Walumbwa, F. O., Avolio, B. J., Gardner, W. L., Wernsing, T. S., & Peterson, S. J. (2008). “Authentic Leadership: Development and Validation of a Theory- based Measure”. Journal of Management. 34(1), 89-126.
- Twining, J. (2000). A Naturalistic Journey into the Collaborator: In Search of Understanding for Prospective Participants. Denton: Texas Woman’s University.
|