سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

ثمری خلج, حمیدرضا, رضایی, مونا, نیک بخش, رضا. (1399). بررسی اثر هویت سازمانی بر وفاداری و تمایل به تکرار خرید مشتریان با مبانجی انگیزه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(20), 111-122. doi: 10.22084/smms.2020.21970.2632
حمیدرضا ثمری خلج; مونا رضایی; رضا نیک بخش. "بررسی اثر هویت سازمانی بر وفاداری و تمایل به تکرار خرید مشتریان با مبانجی انگیزه". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 20, 1399, 111-122. doi: 10.22084/smms.2020.21970.2632
ثمری خلج, حمیدرضا, رضایی, مونا, نیک بخش, رضا. (1399). 'بررسی اثر هویت سازمانی بر وفاداری و تمایل به تکرار خرید مشتریان با مبانجی انگیزه', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(20), pp. 111-122. doi: 10.22084/smms.2020.21970.2632
ثمری خلج, حمیدرضا, رضایی, مونا, نیک بخش, رضا. بررسی اثر هویت سازمانی بر وفاداری و تمایل به تکرار خرید مشتریان با مبانجی انگیزه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 10(20): 111-122. doi: 10.22084/smms.2020.21970.2632