سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

سروش, سجاد, سجادی, سید نصراله, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1399). پارادایم جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), 169-186. doi: 10.22084/smms.2020.21915.2627
سجاد سروش; سید نصراله سجادی; ابراهیم علی دوست قهفرخی. "پارادایم جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 19, 1399, 169-186. doi: 10.22084/smms.2020.21915.2627
سروش, سجاد, سجادی, سید نصراله, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1399). 'پارادایم جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), pp. 169-186. doi: 10.22084/smms.2020.21915.2627
سروش, سجاد, سجادی, سید نصراله, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. پارادایم جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 10(19): 169-186. doi: 10.22084/smms.2020.21915.2627