سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

احمدی, سیروس, خجسته, علی, علی نژاد, آزاده. (1398). تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهره‎وری و حضور مجدد مشتریان باشگاه ‎های ورزشی استان کرمانشاه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), 109-120. doi: 10.22084/smms.2019.19119.2394
سیروس احمدی; علی خجسته; آزاده علی نژاد. "تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهره‎وری و حضور مجدد مشتریان باشگاه ‎های ورزشی استان کرمانشاه". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 17, 1398, 109-120. doi: 10.22084/smms.2019.19119.2394
احمدی, سیروس, خجسته, علی, علی نژاد, آزاده. (1398). 'تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهره‎وری و حضور مجدد مشتریان باشگاه ‎های ورزشی استان کرمانشاه', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), pp. 109-120. doi: 10.22084/smms.2019.19119.2394
احمدی, سیروس, خجسته, علی, علی نژاد, آزاده. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهره‎وری و حضور مجدد مشتریان باشگاه ‎های ورزشی استان کرمانشاه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 9(17): 109-120. doi: 10.22084/smms.2019.19119.2394