سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

بای, ناصر, منظمی, امیرحسین, اصفهانی‌نیا, اکرم, حاجی انزهایی, زهرا, قنبرپور نصرتی, امیر. (1398). مطالعه اثر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی با نقش میانجی شهرت باشگاه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), 81-93. doi: 10.22084/smms.2019.18447.2339
ناصر بای; امیرحسین منظمی; اکرم اصفهانی‌نیا; زهرا حاجی انزهایی; امیر قنبرپور نصرتی. "مطالعه اثر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی با نقش میانجی شهرت باشگاه". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 17, 1398, 81-93. doi: 10.22084/smms.2019.18447.2339
بای, ناصر, منظمی, امیرحسین, اصفهانی‌نیا, اکرم, حاجی انزهایی, زهرا, قنبرپور نصرتی, امیر. (1398). 'مطالعه اثر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی با نقش میانجی شهرت باشگاه', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), pp. 81-93. doi: 10.22084/smms.2019.18447.2339
بای, ناصر, منظمی, امیرحسین, اصفهانی‌نیا, اکرم, حاجی انزهایی, زهرا, قنبرپور نصرتی, امیر. مطالعه اثر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی با نقش میانجی شهرت باشگاه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 9(17): 81-93. doi: 10.22084/smms.2019.18447.2339