- آذر، عادل؛ رضایی پندری، عباس؛ جعفری نژاد، نوید. (1389). «ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی با دادههای فازی»، پژوهش نامهی مدیریت اجرایی، سال دهم،شماره 2 (پیاپی 40).
- احسانی، محمد؛ هنرور، افشار؛ افتخاری، رکن الدین؛ هنری، حبیب؛ جردن، فیونا. (1389). « تعیین عوامل مهم در کیفیت بسته های گردشگری ورزش در کشور »، نشریه مدیریت ورزشی « حرکت »، شماره 4.
- ادبی فیروزجاه، جواد .(1385). «عوامل موثر بر توسعهی گردشگری ورزشی کشور با تاکید بر جاذبههای طبیعی ورزشی»،پایان نامهی کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
- افتخاری، ابراهیم. (1389). «مطالعه ابعاد مختلف امنیت در گردشگری ورزشی ایران»، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
- تاج الدین، محمد باقر. (1388). «طراحی طرح آمارگیری از گردشگری ورودی»، گروه پژوهشی آمارهای اقتصادی ، پژوهشکده ی آمار دی ماه 1388.
- حیدرزاده، کامبیز. (1386). «توریسم ورزشی» سازمان توسعه تجارت ایران معاونت بررسی بازار و بازاریابی.
- سید جوادین، سیدرضا؛ خانلری، امیر؛ استیری، مهرداد. (1389). «مدلی از ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان خدمات ورزشی»، «فصل نامه المپیک»، سال هجدهم، شماره 4 (پیاپی 52).
- صالحی کرآبادی، سجاد؛ رضایی دیزگاه، مراد؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا. (1389). «مطالعه کیفیت خدمات و رضایت مراجعه کنندگان در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی استان گیلان) »، دو ماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال هفتم، شماره 33.
- صردی ماهکان، علیرضا(1380). بررسی نقش بازاریابی در صنعت جهانگردی شهرستان مقدس مشهد. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
- طالقانی، محمد؛ فتاحی، سیده سارا. (1384). «کیفیت خدمات و اهمیت آن در جلب رضایت گردشگر»، نشریه مدیریت، شماره 99-100.
- قیامی راد، امیر؛ محرم زاده،مهرداد؛ حسین پور، باقر. (1387). «رابطه ی دیدگاه مدیران ورزشی و مدیران گردشگری کشور و عوامل گردشگری ورزشی در ایران»، «فصل نامه المپیک»، سال شانزدهم، شمارهی 2 (پیاپی 42).
- ناصری، سید مسعود(1375). شناسایی موانع موثر توسعه صنعت توریسم ایران و طراحی الگوی تبیینی برای گسترش جذب توریست، داور ونوس، کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
- هنرور، افشار (1383). عوامل موثر بر توسعه گردشگری ناشی از برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی در کشور از دیگاه مدیران و دست اندکاران ورزشی و مدیران گردشگری. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران.
- هومن، حیدرعلی. (1388). «مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل»، تهران، انتشارات سمت، چاپ سوم
- Alexandris, K., Zaharaiadis, P., Tsorbatzoudis, C., & Grouios, G. (2004). An empirical investigation of the relationships among service quality, customer satisfaction and psychological commitment in a health club context. European Journal of Marketing, 4(36-52).
- Chelladurai, P., & Chang, K. (2000). Targets and standards of quality in sport services. Sport Management Review, 3, 1-22.
- Chen, C. M., Lee, H. T., Chen, S. H., Huang, T. H. (2011), “Tourist behavioral intention to service quality and customer satisfaction in Kinmen National Park, Taiwan”, International Journal of Tourism Research, 13, 416-432.
- Coshall, John T. & Charlesworth, Richard. (2011). “A management orientated approach to combination forecasting of tourism demand”, Tourism Management, 32 PP: 759-769.
- Fourie, Johan & Santana-Gallego, María. (2011). “The impact of mega-sport events on tourist arrivals”, Tourism Management, xxx, PP: 1- 7.
- Greenwell, T. C., Fink, J., & Pastore, D. (2002a). Assessing the influence of the physical sports facility on customer satisfaction within the context of the service experience. Sport Management Review, 5, 129-148.
- Hall, J., O Mahony, B., Vieceli, J. (2010) An empirical model of attendance factors at sport sporting events, International Journal of Hospitality Management, 29, 328-334.
- Ko, Y. J., & Pastore, D. (2004). Current issues and conceptualizations of service quality in the recreation and sport industry. Sport Marketing Quarterly, 13(2), 159-167.
- Kouthoris, C., Konstantinos, A. (2005). Can service quality predict customer satisfaction and behavioral intention in the sport tourism industry? , An application of the SERVQUAL model in an outdoors setting, Journal of Sport Tourism 10 (2), 101-111.
- Lee, J. H., Kim, H. D., Ko, Y. J., Sagas, M. (2011). The influence of service quality on satisfaction and intention: A gender segmentation strategy, Sport Management Review 14, 54-63.
- Pitts, B. (1999). "Sport Tourism and niche markets." Journal of Vacation Marketing 5 (1) pp. 31-50.
- Shonk, D. J. (2006). Perceptions of service quality, satisfaction and the intent to return among tourists attending a sporting event. Doctoral dissertation, The Ohio University, US.
- Shonk, Dvid J., Chelladurai, Packianathan.(2008). “Service Quality, Satisfaction, and Intent to Return in Event Sport Tourism”, Journal of Sport Management, 22, 587-602.
- Smith, Aaron C.T. (2008). “Introduction to Sport Marketing”, Elsevier Ltd.
- Spreng, R. A.; Shi, L. H.; Page, T. J. (2009), Service Quality and Satisfaction in Business-to-Business Services, Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 24, No. 8, pp. 537–548.
- Tikander, Juha. (2010). “Traveller and fan identities of the Finnish football fans”, The Master’s Thesis, University of Jyväskylä, Department of Sport Sciences.
- Wakefield, K. L., Blodgett, J. G., & Sloan, H. J. (1996). Measurement and management of the sportscape. Journal of Sport Management, 10, 15-31.
- Yuan, J., Jang, SC. (2008). “The effect of quality and satisfaction on awareness and behavioral intention: exploring the role of a wine festival. Journal of Travel research 46 (3): 279-288.
- Zabkar, V., Brencic, M. M., Dmitrovic, T. (2010). “Modeling perceived quality, visitors satisfaction and behavioral intention at the destination level”, Journal of Tourism Management, 31, 537-546.
Zeithaml, V. A., & Bitner, M. J. (2003). Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm. New York: McGraw
|