ستونه, شایان, شیخ سجادیه, محسن, زیاری, متینه. (1404). مدل‌سازی و تحلیل استراتژی‌های قیمت‌گذاری و نوآوری در توسعه محصول با مشتریان ناهمگن و سیاست‌های دوگانه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13(26), 95-117. doi: 10.22084/ier.2025.30980.2205
شایان ستونه; محسن شیخ سجادیه; متینه زیاری. "مدل‌سازی و تحلیل استراتژی‌های قیمت‌گذاری و نوآوری در توسعه محصول با مشتریان ناهمگن و سیاست‌های دوگانه". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13, 26, 1404, 95-117. doi: 10.22084/ier.2025.30980.2205
ستونه, شایان, شیخ سجادیه, محسن, زیاری, متینه. (1404). 'مدل‌سازی و تحلیل استراتژی‌های قیمت‌گذاری و نوآوری در توسعه محصول با مشتریان ناهمگن و سیاست‌های دوگانه', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13(26), pp. 95-117. doi: 10.22084/ier.2025.30980.2205
ستونه, شایان, شیخ سجادیه, محسن, زیاری, متینه. مدل‌سازی و تحلیل استراتژی‌های قیمت‌گذاری و نوآوری در توسعه محصول با مشتریان ناهمگن و سیاست‌های دوگانه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; 13(26): 95-117. doi: 10.22084/ier.2025.30980.2205


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب