عربی, سیده منیژه, مجیدی پرست, معصومه, مومنی, سجاد. (1404). تأثیر آموزش به روش هیبریدی (مجازی و حضوری) بر یادگیری مهارت‌های هندبال دانشجویان رشته تربیت‌بدنی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), -. doi: 10.22084/jmtlehe.2025.30566.1002
سیده منیژه عربی; معصومه مجیدی پرست; سجاد مومنی. "تأثیر آموزش به روش هیبریدی (مجازی و حضوری) بر یادگیری مهارت‌های هندبال دانشجویان رشته تربیت‌بدنی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, , , 1404, -. doi: 10.22084/jmtlehe.2025.30566.1002
عربی, سیده منیژه, مجیدی پرست, معصومه, مومنی, سجاد. (1404). 'تأثیر آموزش به روش هیبریدی (مجازی و حضوری) بر یادگیری مهارت‌های هندبال دانشجویان رشته تربیت‌بدنی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), pp. -. doi: 10.22084/jmtlehe.2025.30566.1002
عربی, سیده منیژه, مجیدی پرست, معصومه, مومنی, سجاد. تأثیر آموزش به روش هیبریدی (مجازی و حضوری) بر یادگیری مهارت‌های هندبال دانشجویان رشته تربیت‌بدنی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; (): -. doi: 10.22084/jmtlehe.2025.30566.1002


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب