همتی, فاطمه, مقامی, حمیدرضا. (1404). بررسی تاثیر راهبرد یادگیری مبتنی بر پروژه‌ی الکترونیکی بر مولفه‌ی برنامه‌ریزی کارکردهای اجرایی دانش-آموزان ابتدایی در درس علوم. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30162.2750
فاطمه همتی; حمیدرضا مقامی. "بررسی تاثیر راهبرد یادگیری مبتنی بر پروژه‌ی الکترونیکی بر مولفه‌ی برنامه‌ریزی کارکردهای اجرایی دانش-آموزان ابتدایی در درس علوم". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, , , 1404, -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30162.2750
همتی, فاطمه, مقامی, حمیدرضا. (1404). 'بررسی تاثیر راهبرد یادگیری مبتنی بر پروژه‌ی الکترونیکی بر مولفه‌ی برنامه‌ریزی کارکردهای اجرایی دانش-آموزان ابتدایی در درس علوم', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), pp. -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30162.2750
همتی, فاطمه, مقامی, حمیدرضا. بررسی تاثیر راهبرد یادگیری مبتنی بر پروژه‌ی الکترونیکی بر مولفه‌ی برنامه‌ریزی کارکردهای اجرایی دانش-آموزان ابتدایی در درس علوم. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; (): -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30162.2750


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب