رجبیان ده زیره, مریم. (1404). تاثیر ارزشیابی مبتنی بر بازی وارسازی بر سواد هوش مصنوعی و تفکر سطح بالا در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30806.2778
مریم رجبیان ده زیره. "تاثیر ارزشیابی مبتنی بر بازی وارسازی بر سواد هوش مصنوعی و تفکر سطح بالا در دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, , , 1404, -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30806.2778
رجبیان ده زیره, مریم. (1404). 'تاثیر ارزشیابی مبتنی بر بازی وارسازی بر سواد هوش مصنوعی و تفکر سطح بالا در دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), pp. -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30806.2778
رجبیان ده زیره, مریم. تاثیر ارزشیابی مبتنی بر بازی وارسازی بر سواد هوش مصنوعی و تفکر سطح بالا در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; (): -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30806.2778


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب