درتاج, فریبا. (1404). بررسی تاثیر کاربرد هوش مصنوعی بر تدریس بر اشتیاق تحصیلی و یادگیری گروهی دانش آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30808.2779
فریبا درتاج. "بررسی تاثیر کاربرد هوش مصنوعی بر تدریس بر اشتیاق تحصیلی و یادگیری گروهی دانش آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, , , 1404, -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30808.2779
درتاج, فریبا. (1404). 'بررسی تاثیر کاربرد هوش مصنوعی بر تدریس بر اشتیاق تحصیلی و یادگیری گروهی دانش آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), pp. -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30808.2779
درتاج, فریبا. بررسی تاثیر کاربرد هوش مصنوعی بر تدریس بر اشتیاق تحصیلی و یادگیری گروهی دانش آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; (): -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30808.2779


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب