عبدلی, مصطفی, عابدینی, یاسمین, مقتدایی, لیلا. (1404). تدوین بسته آموزشی ارزشیابی تحصیلی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمالکاری تحصیلی و هیجانات آموزشی درس ریاضی دانشآموزان پایه اول دورهی اول متوسطه عشایری لرستان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30199.2749
مصطفی عبدلی; یاسمین عابدینی; لیلا مقتدایی. "تدوین بسته آموزشی ارزشیابی تحصیلی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمالکاری تحصیلی و هیجانات آموزشی درس ریاضی دانشآموزان پایه اول دورهی اول متوسطه عشایری لرستان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, , , 1404, -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30199.2749
عبدلی, مصطفی, عابدینی, یاسمین, مقتدایی, لیلا. (1404). 'تدوین بسته آموزشی ارزشیابی تحصیلی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمالکاری تحصیلی و هیجانات آموزشی درس ریاضی دانشآموزان پایه اول دورهی اول متوسطه عشایری لرستان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), pp. -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30199.2749
عبدلی, مصطفی, عابدینی, یاسمین, مقتدایی, لیلا. تدوین بسته آموزشی ارزشیابی تحصیلی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمالکاری تحصیلی و هیجانات آموزشی درس ریاضی دانشآموزان پایه اول دورهی اول متوسطه عشایری لرستان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; (): -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30199.2749


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب