بهجتی اردکانی, فاطمه, حسین زاده, مهسا, صافی, محمد هادی. (1404). بررسی اثربخشی راهبردهای آموزش چند حسی بر درک گفتار سمعی و ‌بصری و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دختر دارای ناتوانی یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30130.2743
فاطمه بهجتی اردکانی; مهسا حسین زاده; محمد هادی صافی. "بررسی اثربخشی راهبردهای آموزش چند حسی بر درک گفتار سمعی و ‌بصری و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دختر دارای ناتوانی یادگیری". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, , , 1404, -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30130.2743
بهجتی اردکانی, فاطمه, حسین زاده, مهسا, صافی, محمد هادی. (1404). 'بررسی اثربخشی راهبردهای آموزش چند حسی بر درک گفتار سمعی و ‌بصری و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دختر دارای ناتوانی یادگیری', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), pp. -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30130.2743
بهجتی اردکانی, فاطمه, حسین زاده, مهسا, صافی, محمد هادی. بررسی اثربخشی راهبردهای آموزش چند حسی بر درک گفتار سمعی و ‌بصری و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دختر دارای ناتوانی یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; (): -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30130.2743


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب