باغبان, فاطمه, شریفی, طیبه, قاسمی پیربلوطی, محمد. (1404). مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانش‌آموزان دختر درگیر با اهمال‌کاری تحصیلی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13(24), -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30341.2761
فاطمه باغبان; طیبه شریفی; محمد قاسمی پیربلوطی. "مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانش‌آموزان دختر درگیر با اهمال‌کاری تحصیلی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13, 24, 1404, -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30341.2761
باغبان, فاطمه, شریفی, طیبه, قاسمی پیربلوطی, محمد. (1404). 'مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانش‌آموزان دختر درگیر با اهمال‌کاری تحصیلی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13(24), pp. -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30341.2761
باغبان, فاطمه, شریفی, طیبه, قاسمی پیربلوطی, محمد. مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانش‌آموزان دختر درگیر با اهمال‌کاری تحصیلی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; 13(24): -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.30341.2761


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب