خداپناه, فاطمه, محمدی فر, محمدعلی. (1403). اثربخشی آموزش قدردانی بر بهزیستی اجتماعی، احساس تعلق به مدرسه و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان نوجوان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), 151-172. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29804.2728
فاطمه خداپناه; محمدعلی محمدی فر. "اثربخشی آموزش قدردانی بر بهزیستی اجتماعی، احساس تعلق به مدرسه و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان نوجوان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 23, 1403, 151-172. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29804.2728
خداپناه, فاطمه, محمدی فر, محمدعلی. (1403). 'اثربخشی آموزش قدردانی بر بهزیستی اجتماعی، احساس تعلق به مدرسه و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان نوجوان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), pp. 151-172. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29804.2728
خداپناه, فاطمه, محمدی فر, محمدعلی. اثربخشی آموزش قدردانی بر بهزیستی اجتماعی، احساس تعلق به مدرسه و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان نوجوان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 12(23): 151-172. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29804.2728


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب