قدم پور, عزت اله, کاظمی فرد, داود, گل صنم لو, محبوبه, حاتمی نژاد, محمد. (1403). بررسی رابطه بین فعال‌سازی شناختی و راهبردهای شناختی در یادگیری با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی و هیجان‌های پیشرفت در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), 95-113. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29444.2696
عزت اله قدم پور; داود کاظمی فرد; محبوبه گل صنم لو; محمد حاتمی نژاد. "بررسی رابطه بین فعال‌سازی شناختی و راهبردهای شناختی در یادگیری با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی و هیجان‌های پیشرفت در دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 23, 1403, 95-113. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29444.2696
قدم پور, عزت اله, کاظمی فرد, داود, گل صنم لو, محبوبه, حاتمی نژاد, محمد. (1403). 'بررسی رابطه بین فعال‌سازی شناختی و راهبردهای شناختی در یادگیری با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی و هیجان‌های پیشرفت در دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), pp. 95-113. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29444.2696
قدم پور, عزت اله, کاظمی فرد, داود, گل صنم لو, محبوبه, حاتمی نژاد, محمد. بررسی رابطه بین فعال‌سازی شناختی و راهبردهای شناختی در یادگیری با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی و هیجان‌های پیشرفت در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 12(23): 95-113. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29444.2696


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب