ابراهیمی موقر, فردوس, رحیمیان بوگر, اسحق, طالع پسند, سیاوش. (1403). نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی سردرگم، سبک دلبستگی ناایمن دوسوگرا و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان سازگارانه با اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی در دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), 207-228. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.29563.2706
فردوس ابراهیمی موقر; اسحق رحیمیان بوگر; سیاوش طالع پسند. "نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی سردرگم، سبک دلبستگی ناایمن دوسوگرا و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان سازگارانه با اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی در دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 23, 1403, 207-228. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.29563.2706
ابراهیمی موقر, فردوس, رحیمیان بوگر, اسحق, طالع پسند, سیاوش. (1403). 'نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی سردرگم، سبک دلبستگی ناایمن دوسوگرا و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان سازگارانه با اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی در دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), pp. 207-228. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.29563.2706
ابراهیمی موقر, فردوس, رحیمیان بوگر, اسحق, طالع پسند, سیاوش. نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی سردرگم، سبک دلبستگی ناایمن دوسوگرا و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان سازگارانه با اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی در دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 12(23): 207-228. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.29563.2706


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب