حسنی, کاظم, خسروی, سوران. (1403). اثربخشی آموزش تقویت حافظة دیداری بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان کم‌‌توان ذهنی آموزش‌پذیر. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), 173-189. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28566.2643
کاظم حسنی; سوران خسروی. "اثربخشی آموزش تقویت حافظة دیداری بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان کم‌‌توان ذهنی آموزش‌پذیر". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 23, 1403, 173-189. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28566.2643
حسنی, کاظم, خسروی, سوران. (1403). 'اثربخشی آموزش تقویت حافظة دیداری بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان کم‌‌توان ذهنی آموزش‌پذیر', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), pp. 173-189. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28566.2643
حسنی, کاظم, خسروی, سوران. اثربخشی آموزش تقویت حافظة دیداری بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان کم‌‌توان ذهنی آموزش‌پذیر. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 12(23): 173-189. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28566.2643


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب