شریفی, علی, رحیمی, مرضیه, خیاطی, قاسم. (1404). بررسی اثربخشی بازی‌های فیزیکی فعال طراحی‌شده بر پایه مهارت‌های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13(24), -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29560.2710
علی شریفی; مرضیه رحیمی; قاسم خیاطی. "بررسی اثربخشی بازی‌های فیزیکی فعال طراحی‌شده بر پایه مهارت‌های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13, 24, 1404, -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29560.2710
شریفی, علی, رحیمی, مرضیه, خیاطی, قاسم. (1404). 'بررسی اثربخشی بازی‌های فیزیکی فعال طراحی‌شده بر پایه مهارت‌های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13(24), pp. -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29560.2710
شریفی, علی, رحیمی, مرضیه, خیاطی, قاسم. بررسی اثربخشی بازی‌های فیزیکی فعال طراحی‌شده بر پایه مهارت‌های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; 13(24): -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29560.2710


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب