شریفی, علی, رحیمی, مرضیه, خیاطی, قاسم. (1403). بررسی اثربخشی بازی های فیزیکی فعال طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29560.2710
علی شریفی; مرضیه رحیمی; قاسم خیاطی. "بررسی اثربخشی بازی های فیزیکی فعال طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, , , 1403, -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29560.2710
شریفی, علی, رحیمی, مرضیه, خیاطی, قاسم. (1403). 'بررسی اثربخشی بازی های فیزیکی فعال طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, (), pp. -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29560.2710
شریفی, علی, رحیمی, مرضیه, خیاطی, قاسم. بررسی اثربخشی بازی های فیزیکی فعال طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; (): -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29560.2710


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب