صادقی, سیده ساره, آژیده, نسرین. (1403). تأثیر عوامل زمینه‌ای گفتمان بر خلاقیت به‌کار رفته در استعاره‌های بدیع پیام‌های بازرگانی تلویزیون. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 14(28), 207-223. doi: 10.22084/rjhll.2024.29406.2327
سیده ساره صادقی; نسرین آژیده. "تأثیر عوامل زمینه‌ای گفتمان بر خلاقیت به‌کار رفته در استعاره‌های بدیع پیام‌های بازرگانی تلویزیون". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 14, 28, 1403, 207-223. doi: 10.22084/rjhll.2024.29406.2327
صادقی, سیده ساره, آژیده, نسرین. (1403). 'تأثیر عوامل زمینه‌ای گفتمان بر خلاقیت به‌کار رفته در استعاره‌های بدیع پیام‌های بازرگانی تلویزیون', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 14(28), pp. 207-223. doi: 10.22084/rjhll.2024.29406.2327
صادقی, سیده ساره, آژیده, نسرین. تأثیر عوامل زمینه‌ای گفتمان بر خلاقیت به‌کار رفته در استعاره‌های بدیع پیام‌های بازرگانی تلویزیون. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 14(28): 207-223. doi: 10.22084/rjhll.2024.29406.2327


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب