دهقان‌زاده, حجت, دهقانزاده, حسین, اسکندرپور, بهروز. (1403). مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(22), 167-186. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28113.2605
حجت دهقان‌زاده; حسین دهقانزاده; بهروز اسکندرپور. "مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 22, 1403, 167-186. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28113.2605
دهقان‌زاده, حجت, دهقانزاده, حسین, اسکندرپور, بهروز. (1403). 'مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(22), pp. 167-186. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28113.2605
دهقان‌زاده, حجت, دهقانزاده, حسین, اسکندرپور, بهروز. مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 12(22): 167-186. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28113.2605


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب