جلیلوندنژاد, امیر. (1402). مدل‌سازی مسأله استراتژی پیشنهاددهی استوار شرکت‌های تولید قیمت‌ساز برق در بازار روزبعد در شرایط عدم قطعیت رفتار رقبا. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(23), 5-19. doi: 10.22084/ier.2024.5562
امیر جلیلوندنژاد. "مدل‌سازی مسأله استراتژی پیشنهاددهی استوار شرکت‌های تولید قیمت‌ساز برق در بازار روزبعد در شرایط عدم قطعیت رفتار رقبا". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 23, 1402, 5-19. doi: 10.22084/ier.2024.5562
جلیلوندنژاد, امیر. (1402). 'مدل‌سازی مسأله استراتژی پیشنهاددهی استوار شرکت‌های تولید قیمت‌ساز برق در بازار روزبعد در شرایط عدم قطعیت رفتار رقبا', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(23), pp. 5-19. doi: 10.22084/ier.2024.5562
جلیلوندنژاد, امیر. مدل‌سازی مسأله استراتژی پیشنهاددهی استوار شرکت‌های تولید قیمت‌ساز برق در بازار روزبعد در شرایط عدم قطعیت رفتار رقبا. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 11(23): 5-19. doi: 10.22084/ier.2024.5562


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب