عرفانی نسب, محدثه, فرامرزی, سالار, شریفی, علی. (1403). اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه به همراه تمرین‌های رایانه‌ای شناختی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص همبود با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), 19-41. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28580.2644
محدثه عرفانی نسب; سالار فرامرزی; علی شریفی. "اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه به همراه تمرین‌های رایانه‌ای شناختی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص همبود با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 23, 1403, 19-41. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28580.2644
عرفانی نسب, محدثه, فرامرزی, سالار, شریفی, علی. (1403). 'اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه به همراه تمرین‌های رایانه‌ای شناختی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص همبود با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), pp. 19-41. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28580.2644
عرفانی نسب, محدثه, فرامرزی, سالار, شریفی, علی. اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه به همراه تمرین‌های رایانه‌ای شناختی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص همبود با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 12(23): 19-41. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.28580.2644


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب