آخش, آرش, آتش افروز, عسکر. (1403). پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(22), 127-148. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28322.2618
آرش آخش; عسکر آتش افروز. "پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 22, 1403, 127-148. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28322.2618
آخش, آرش, آتش افروز, عسکر. (1403). 'پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(22), pp. 127-148. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28322.2618
آخش, آرش, آتش افروز, عسکر. پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 12(22): 127-148. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28322.2618


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب