اسماعیلی, فاطمه, حاج حسینی, منصوره. (1403). اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(22), 1-16. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27112.2534
فاطمه اسماعیلی; منصوره حاج حسینی. "اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 22, 1403, 1-16. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27112.2534
اسماعیلی, فاطمه, حاج حسینی, منصوره. (1403). 'اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(22), pp. 1-16. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27112.2534
اسماعیلی, فاطمه, حاج حسینی, منصوره. اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 12(22): 1-16. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27112.2534


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب