قلمکاریان, سید محمد, انتشاری, شکوفه, خدادادی, محمد رضا. (1403). تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(22), 51-66. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27804.2580
سید محمد قلمکاریان; شکوفه انتشاری; محمد رضا خدادادی. "تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 22, 1403, 51-66. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27804.2580
قلمکاریان, سید محمد, انتشاری, شکوفه, خدادادی, محمد رضا. (1403). 'تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(22), pp. 51-66. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27804.2580
قلمکاریان, سید محمد, انتشاری, شکوفه, خدادادی, محمد رضا. تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 12(22): 51-66. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27804.2580


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب