بیرامی, منصور, اسماعیل پور, خلیل, شادبافی, محمد. (1403). طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(22), 107-126. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28247.2613
منصور بیرامی; خلیل اسماعیل پور; محمد شادبافی. "طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 22, 1403, 107-126. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28247.2613
بیرامی, منصور, اسماعیل پور, خلیل, شادبافی, محمد. (1403). 'طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(22), pp. 107-126. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28247.2613
بیرامی, منصور, اسماعیل پور, خلیل, شادبافی, محمد. طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1403; 12(22): 107-126. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28247.2613


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب