کردانی, سجاد, خرازی محمدوندی آذر, زهرا, سلطانی فر, محمد. (1402). مؤلفه‌های قومی مؤثر در برندسازی ملی ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), 95-130. doi: 10.22084/csr.2023.26998.2165
سجاد کردانی; زهرا خرازی محمدوندی آذر; محمد سلطانی فر. "مؤلفه‌های قومی مؤثر در برندسازی ملی ایران". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 23, 1402, 95-130. doi: 10.22084/csr.2023.26998.2165
کردانی, سجاد, خرازی محمدوندی آذر, زهرا, سلطانی فر, محمد. (1402). 'مؤلفه‌های قومی مؤثر در برندسازی ملی ایران', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), pp. 95-130. doi: 10.22084/csr.2023.26998.2165
کردانی, سجاد, خرازی محمدوندی آذر, زهرا, سلطانی فر, محمد. مؤلفه‌های قومی مؤثر در برندسازی ملی ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 12(23): 95-130. doi: 10.22084/csr.2023.26998.2165


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب