تموک, فاطمه, عطادخت, اکبر, قربان جهرمی, رضا. (1402). اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(20), 123-141. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.26501.2482
فاطمه تموک; اکبر عطادخت; رضا قربان جهرمی. "اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 20, 1402, 123-141. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.26501.2482
تموک, فاطمه, عطادخت, اکبر, قربان جهرمی, رضا. (1402). 'اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(20), pp. 123-141. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.26501.2482
تموک, فاطمه, عطادخت, اکبر, قربان جهرمی, رضا. اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 11(20): 123-141. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.26501.2482


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب