حیدری, سارا, قیصری, زهرا, هاشمی, زهرا. (1402). بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(20), 47-66. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25612.2425
سارا حیدری; زهرا قیصری; زهرا هاشمی. "بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 20, 1402, 47-66. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25612.2425
حیدری, سارا, قیصری, زهرا, هاشمی, زهرا. (1402). 'بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(20), pp. 47-66. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25612.2425
حیدری, سارا, قیصری, زهرا, هاشمی, زهرا. بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 11(20): 47-66. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25612.2425


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب