فهامی, زهرا, نوروزی, قاسم, فرامرزی, سالار. (1402). اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(20), 189-209. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.26695.2499
زهرا فهامی; قاسم نوروزی; سالار فرامرزی. "اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 20, 1402, 189-209. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.26695.2499
فهامی, زهرا, نوروزی, قاسم, فرامرزی, سالار. (1402). 'اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(20), pp. 189-209. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.26695.2499
فهامی, زهرا, نوروزی, قاسم, فرامرزی, سالار. اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 11(20): 189-209. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.26695.2499


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب