تقی زاده هیر, سارا, پرزور, پرویز. (1401). اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارت‌های اجتماعی و تنظیم هیجان دانش‌آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), 213-235. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25344.2396
سارا تقی زاده هیر; پرویز پرزور. "اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارت‌های اجتماعی و تنظیم هیجان دانش‌آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 19, 1401, 213-235. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25344.2396
تقی زاده هیر, سارا, پرزور, پرویز. (1401). 'اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارت‌های اجتماعی و تنظیم هیجان دانش‌آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), pp. 213-235. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25344.2396
تقی زاده هیر, سارا, پرزور, پرویز. اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارت‌های اجتماعی و تنظیم هیجان دانش‌آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 10(19): 213-235. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25344.2396


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب