عبدالهی مقدم, مریم, گراوند, هوشنگ, سبزیان, سعیده. (1401). مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی‌گری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), 285-310. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25586.2421
مریم عبدالهی مقدم; هوشنگ گراوند; سعیده سبزیان. "مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی‌گری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 19, 1401, 285-310. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25586.2421
عبدالهی مقدم, مریم, گراوند, هوشنگ, سبزیان, سعیده. (1401). 'مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی‌گری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), pp. 285-310. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25586.2421
عبدالهی مقدم, مریم, گراوند, هوشنگ, سبزیان, سعیده. مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی‌گری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 10(19): 285-310. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25586.2421


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب