برند, محبوبه, بخشی, حامد, کرمانی, مهدی, ایمانیان, مسعود. (1401). سنجش تأثیر خانواده و رسانه بر گرایش به خرافات در مردم مشهد (بررسی تأثیر جامعه‌پذیری خانواده و محتوای مصرف رسانه بر مردم شهر مشهد). پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(20), 67-98. doi: 10.22084/csr.2022.23008.1878
محبوبه برند; حامد بخشی; مهدی کرمانی; مسعود ایمانیان. "سنجش تأثیر خانواده و رسانه بر گرایش به خرافات در مردم مشهد (بررسی تأثیر جامعه‌پذیری خانواده و محتوای مصرف رسانه بر مردم شهر مشهد)". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 20, 1401, 67-98. doi: 10.22084/csr.2022.23008.1878
برند, محبوبه, بخشی, حامد, کرمانی, مهدی, ایمانیان, مسعود. (1401). 'سنجش تأثیر خانواده و رسانه بر گرایش به خرافات در مردم مشهد (بررسی تأثیر جامعه‌پذیری خانواده و محتوای مصرف رسانه بر مردم شهر مشهد)', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(20), pp. 67-98. doi: 10.22084/csr.2022.23008.1878
برند, محبوبه, بخشی, حامد, کرمانی, مهدی, ایمانیان, مسعود. سنجش تأثیر خانواده و رسانه بر گرایش به خرافات در مردم مشهد (بررسی تأثیر جامعه‌پذیری خانواده و محتوای مصرف رسانه بر مردم شهر مشهد). پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 11(20): 67-98. doi: 10.22084/csr.2022.23008.1878


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب