پادروند, حافظ, قدم پور, عزت اله, صفاری, قاسم, عالی پور, کبری. (1401). اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمال‌کاری و خودتنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال ریاضی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), 237-258. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25345.2398
حافظ پادروند; عزت اله قدم پور; قاسم صفاری; کبری عالی پور. "اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمال‌کاری و خودتنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال ریاضی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 19, 1401, 237-258. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25345.2398
پادروند, حافظ, قدم پور, عزت اله, صفاری, قاسم, عالی پور, کبری. (1401). 'اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمال‌کاری و خودتنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال ریاضی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), pp. 237-258. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25345.2398
پادروند, حافظ, قدم پور, عزت اله, صفاری, قاسم, عالی پور, کبری. اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمال‌کاری و خودتنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال ریاضی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 10(19): 237-258. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25345.2398


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب