مالکپور لپری, کامران, بختیاری رنانی, اعظم. (1401). بررسی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), 311-337. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25646.2427
کامران مالکپور لپری; اعظم بختیاری رنانی. "بررسی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 19, 1401, 311-337. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25646.2427
مالکپور لپری, کامران, بختیاری رنانی, اعظم. (1401). 'بررسی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), pp. 311-337. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25646.2427
مالکپور لپری, کامران, بختیاری رنانی, اعظم. بررسی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 10(19): 311-337. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25646.2427


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب