سلیمانی اسکویی, سمیرا, رضایی, اکبر, محمدزاده, علی. (1401). اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌محور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظه‌کاری، بازداری از پاسخ) در دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), 107-133. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25075.2381
سمیرا سلیمانی اسکویی; اکبر رضایی; علی محمدزاده. "اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌محور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظه‌کاری، بازداری از پاسخ) در دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 19, 1401, 107-133. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25075.2381
سلیمانی اسکویی, سمیرا, رضایی, اکبر, محمدزاده, علی. (1401). 'اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌محور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظه‌کاری، بازداری از پاسخ) در دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), pp. 107-133. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25075.2381
سلیمانی اسکویی, سمیرا, رضایی, اکبر, محمدزاده, علی. اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌محور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظه‌کاری، بازداری از پاسخ) در دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 10(19): 107-133. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.25075.2381


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب