لطفی عظیمی, افسانه. (1401). اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(18), 249-269. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.24788.2361
افسانه لطفی عظیمی. "اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 18, 1401, 249-269. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.24788.2361
لطفی عظیمی, افسانه. (1401). 'اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(18), pp. 249-269. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.24788.2361
لطفی عظیمی, افسانه. اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 10(18): 249-269. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.24788.2361


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب