موسیوند, محبوبه, کابلی, مریم. (1401). مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(18), 271-298. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.24446.2331
محبوبه موسیوند; مریم کابلی. "مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 18, 1401, 271-298. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.24446.2331
موسیوند, محبوبه, کابلی, مریم. (1401). 'مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(18), pp. 271-298. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.24446.2331
موسیوند, محبوبه, کابلی, مریم. مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 10(18): 271-298. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.24446.2331


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب