باقری, محسن, شاهسون مارکده, علی. (1401). تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(18), 155-181. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.24332.2319
محسن باقری; علی شاهسون مارکده. "تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 18, 1401, 155-181. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.24332.2319
باقری, محسن, شاهسون مارکده, علی. (1401). 'تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(18), pp. 155-181. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.24332.2319
باقری, محسن, شاهسون مارکده, علی. تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 10(18): 155-181. doi: 10.22084/j.psychogy.2022.24332.2319


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب