مرادی, سوسن, غلامیان, محمدرضا, نوروزی, مریم. (1400). تعیین تعداد دفعات بهینه تبلیغات و دوره سفارش‌دهی توزیع‌کننده با درنظر گرفتن محصولات دارای نقص، خطای انسانی حین بازرسی، سیاست پرداخت اعتباری دوسطحی و تقاضای وابسته به تبلیغات. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(18), 15-45. doi: 10.22084/ier.2021.22934.1997
سوسن مرادی; محمدرضا غلامیان; مریم نوروزی. "تعیین تعداد دفعات بهینه تبلیغات و دوره سفارش‌دهی توزیع‌کننده با درنظر گرفتن محصولات دارای نقص، خطای انسانی حین بازرسی، سیاست پرداخت اعتباری دوسطحی و تقاضای وابسته به تبلیغات". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 18, 1400, 15-45. doi: 10.22084/ier.2021.22934.1997
مرادی, سوسن, غلامیان, محمدرضا, نوروزی, مریم. (1400). 'تعیین تعداد دفعات بهینه تبلیغات و دوره سفارش‌دهی توزیع‌کننده با درنظر گرفتن محصولات دارای نقص، خطای انسانی حین بازرسی، سیاست پرداخت اعتباری دوسطحی و تقاضای وابسته به تبلیغات', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(18), pp. 15-45. doi: 10.22084/ier.2021.22934.1997
مرادی, سوسن, غلامیان, محمدرضا, نوروزی, مریم. تعیین تعداد دفعات بهینه تبلیغات و دوره سفارش‌دهی توزیع‌کننده با درنظر گرفتن محصولات دارای نقص، خطای انسانی حین بازرسی، سیاست پرداخت اعتباری دوسطحی و تقاضای وابسته به تبلیغات. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1400; 9(18): 15-45. doi: 10.22084/ier.2021.22934.1997


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب