محب زاده, مجید, نیکدل, فریبرز, تقوایی نیا, علی. (1400). مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), 123-148. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.23098.2257
مجید محب زاده; فریبرز نیکدل; علی تقوایی نیا. "مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 17, 1400, 123-148. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.23098.2257
محب زاده, مجید, نیکدل, فریبرز, تقوایی نیا, علی. (1400). 'مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), pp. 123-148. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.23098.2257
محب زاده, مجید, نیکدل, فریبرز, تقوایی نیا, علی. مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1400; 9(17): 123-148. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.23098.2257


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب