بیرامی, منصور, هاشمی, تورج, اسماعیل پور, خلیل, نعمتی, فاطمه, خوش اقبال, مرجان. (1400). بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), 1-16. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20065.2033
منصور بیرامی; تورج هاشمی; خلیل اسماعیل پور; فاطمه نعمتی; مرجان خوش اقبال. "بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 17, 1400, 1-16. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20065.2033
بیرامی, منصور, هاشمی, تورج, اسماعیل پور, خلیل, نعمتی, فاطمه, خوش اقبال, مرجان. (1400). 'بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), pp. 1-16. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20065.2033
بیرامی, منصور, هاشمی, تورج, اسماعیل پور, خلیل, نعمتی, فاطمه, خوش اقبال, مرجان. بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1400; 9(17): 1-16. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20065.2033


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب