جناآبادی, حسین, جوادیان, نرجس. (1400). رابطة میان سبک‌های شناختی نوگریز- نوگرا با اهمال‌‍کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), 199-214. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.23741.2285
حسین جناآبادی; نرجس جوادیان. "رابطة میان سبک‌های شناختی نوگریز- نوگرا با اهمال‌‍کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 17, 1400, 199-214. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.23741.2285
جناآبادی, حسین, جوادیان, نرجس. (1400). 'رابطة میان سبک‌های شناختی نوگریز- نوگرا با اهمال‌‍کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), pp. 199-214. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.23741.2285
جناآبادی, حسین, جوادیان, نرجس. رابطة میان سبک‌های شناختی نوگریز- نوگرا با اهمال‌‍کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1400; 9(17): 199-214. doi: 10.22084/j.psychogy.2021.23741.2285


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب