بخشی, میلاد, حیدرزاده, کامبیز, امیرشاهی, میراحمد, زابلی, روح الله. (1399). تبیین پدیدارشناختی انگیزه‌های خرید کالاهای سوپرمارکتی در ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), 277-307. doi: 10.22084/csr.2021.22797.1868
میلاد بخشی; کامبیز حیدرزاده; میراحمد امیرشاهی; روح الله زابلی. "تبیین پدیدارشناختی انگیزه‌های خرید کالاهای سوپرمارکتی در ایران". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 17, 1399, 277-307. doi: 10.22084/csr.2021.22797.1868
بخشی, میلاد, حیدرزاده, کامبیز, امیرشاهی, میراحمد, زابلی, روح الله. (1399). 'تبیین پدیدارشناختی انگیزه‌های خرید کالاهای سوپرمارکتی در ایران', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), pp. 277-307. doi: 10.22084/csr.2021.22797.1868
بخشی, میلاد, حیدرزاده, کامبیز, امیرشاهی, میراحمد, زابلی, روح الله. تبیین پدیدارشناختی انگیزه‌های خرید کالاهای سوپرمارکتی در ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 9(17): 277-307. doi: 10.22084/csr.2021.22797.1868


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب