مقامی, حمیدرضا, رجبیان ده زیره, مریم, شریفاتی, سکینه. (1399). تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(15), 107-127. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20731.2081
حمیدرضا مقامی; مریم رجبیان ده زیره; سکینه شریفاتی. "تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 15, 1399, 107-127. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20731.2081
مقامی, حمیدرضا, رجبیان ده زیره, مریم, شریفاتی, سکینه. (1399). 'تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(15), pp. 107-127. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20731.2081
مقامی, حمیدرضا, رجبیان ده زیره, مریم, شریفاتی, سکینه. تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(15): 107-127. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20731.2081


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب