سروش, سجاد, سجادی, سید نصراله, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1399). پارادایم جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), 169-186. doi: 10.22084/smms.2020.21915.2627
سجاد سروش; سید نصراله سجادی; ابراهیم علی دوست قهفرخی. "پارادایم جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 19, 1399, 169-186. doi: 10.22084/smms.2020.21915.2627
سروش, سجاد, سجادی, سید نصراله, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1399). 'پارادایم جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(19), pp. 169-186. doi: 10.22084/smms.2020.21915.2627
سروش, سجاد, سجادی, سید نصراله, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. پارادایم جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 10(19): 169-186. doi: 10.22084/smms.2020.21915.2627


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب