اباذری, شیوا, باقری, محسن, سپهوند, تورج. (1400). تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر مهارت حل مسأله دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), 91-106. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.22319.2197
شیوا اباذری; محسن باقری; تورج سپهوند. "تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر مهارت حل مسأله دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 17, 1400, 91-106. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.22319.2197
اباذری, شیوا, باقری, محسن, سپهوند, تورج. (1400). 'تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر مهارت حل مسأله دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(17), pp. 91-106. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.22319.2197
اباذری, شیوا, باقری, محسن, سپهوند, تورج. تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر مهارت حل مسأله دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1400; 9(17): 91-106. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.22319.2197


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب