گندمی, زینب, ارجمندنیا, علی اکبر, افروز, غلامعلی. (1400). اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(16), 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.21919.2173
زینب گندمی; علی اکبر ارجمندنیا; غلامعلی افروز. "اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 16, 1400, 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.21919.2173
گندمی, زینب, ارجمندنیا, علی اکبر, افروز, غلامعلی. (1400). 'اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(16), pp. 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.21919.2173
گندمی, زینب, ارجمندنیا, علی اکبر, افروز, غلامعلی. اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1400; 9(16): 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.21919.2173


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب